söndag 14 oktober 2012

Sen läggning

Idag har jag fastnat upp framför datorn och inte mäktat med att gå och lägga mig. Har haft en massa arbete som skall fixas innan veckans vanliga jobb kommer igång. Därför har jag suttit en massa timmar i sträck och skrivit, redigerat och publicerat texter för att bli klar. Suck, nu börjar jag känna mig riktigt mör, både i kroppen och till sinnes.

Lite underhållning har jag trots allt ändå fått. Jag tittar på den svenska kriminalserien Arne Dahl just nu är jag inne på den sista delen. I vart fall tycks det inte ha kommit ut fler än den här på DVD ännu. Världens en gång i tiden starkaste man är med och spelar faktiskt riktigt bra, framförallt om man jämför med de flesta andra av skådespelarna i TV-serien. Väldigt mycket b-skådespeleri på det stora hela samt förutsägbar mycket trög handling, vet inte riktigt varför jag tittar, men på något vis är det trots allt underhållande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar